.

.

štvrtok 1. mája 2014

Daily make-up

Ahojte :)
Dnešný príspevok bude o mojom bežnom líčení na každý deň. Nie som veľmi zástancom výrazného líčenia, takže som si iba zjednotila pleť a odstránila menšie nedostatky, zvýraznila oči a obočie a na pery použila iba priesvitnú pomádu s mierne zväčšovacím a hydratačným účinkom. Postup práce sme fotili so Sebastiánou po jednotlivých krokoch a na fotkách môžete vidieť prípravky, ktoré som použila. Sú prevažne z Avonu, keďže s touto značkou spolupracujem a ich kozmetika mi vyhovuje. 




Najprv som na tvár naniesla podkladový denný krém Anew Reversalist (Avon)




Potom nasledoval light make-up Avon




Na rozjasnenie očí som naniesla rozjasňovač (Oriflame)



Problémové miesta som zakryla Colortrend korektorom (Avon)



Obočie som obreslila brow definerom (Avon)



Nasledovala tekutá linka Veryme metaliner (Oriflame)



Mihalnice som natočila klieštikmi a zvýraznila zahusťujúcou maskarou Mega Effects (Avon)



Pleť som zmatnila púdrom z kozmetickej palety (Avon) a pery zväčšila priesvitnou pomádou (Labello)



A toto bol výsledok.

Dúfam, že sa vám dnešný tutoriál páčil a nabudúce sa môžete tešiť na Sebastiánu s jej ďalším outfitom :)

B.

19 komentárov:

  1. nechápem ako si takto môžte tenko nanieš linku, lebo mne sa to akosi nikdy nepodarí!:) ale perfketný príspevok, a strasne zlatá si tam :)

    http://itsromanaxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to jednoduché, len musíš mať pevný podklad pod rukou aby sa netriasla (; a ďakujem (:

      Odstrániť
  2. Taky nemám ráda nijak výrazné líčení.. já sama si dávám jen bb cream pudr řasenku a zvýrazňuju si obočí tužkou na obočí, jelikož mám obočí hrozně světlé a vlasy naopak moc tmavé...tím to u mě hasne :-D a moc ti to sluší:-) i bez makeupu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne (: hej no, aj ja mám svetlé obočie... (:

      Odstrániť
  3. pekne teda, že to takto zvládaš každý deň ;) ja väčšinou len ceruzku a špirálu ak vôbec stíham to :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem si zlatá (: no ja to stíham, lebo dosť skoro vstávam

      Odstrániť
  4. Jsi krásně nalíčená! Make-up, řasenku a tužku mám taky a skvěle vyhovuje :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ježíš, ďakujem veľmi pekne (: ja som veľmi spokojná zo všetkým z Avonu :)

      Odstrániť
  5. Hezké jemné líčení! Super!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekné líčenie :) Také jemné.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hej no, mám radšej jemné líčenie ako nejaké extravagantné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pekné líčenie a maskaru od Avonu mám rada, vie vykúzliť krásné mihalnice.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vyzerá to skvele :))

    http://alexisora.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Přijde mi, že žádný make-up vůbec nepotřebuješ :) podle fotek máš super pleť
    Jinak super líčení :D a nechápu jak si dokážeš namalovat takhle rovnou linku :O :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. vypadá to pěkně a ohromil mě ten podrobný postup v líčení, to se jen tak nevidí

    http://sisters-hoods.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ten retuš bije do očí, dievčatá neviete klamať. :)

    OdpovedaťOdstrániť